Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Λοιπόν για να γνωριστούμε καλύτερα είμαι η Έλενα και για όσους έχουν την τύχη να με ξέρουν (όχι δεν είμαι ψώνιο :P ) ξέρουν πολύ καλά την τρέλα μου για την μόδα και τα ρούχα και όλα αυτά μπλά μπλά...και σήμερα λοιπόν αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τις ιδέες μου για να σας κάνω πολύ πολύ όμορφες με υπέροχο στύλ που θα μαγεύσει όποιον περνάει δίπλα σας!!! Για να ξέρετε έχω ιδιαίτερη αδυναμία στο λεγόμενο floral print (κοινώς ρούχα,αξεσουάρ λουλουδάκια παντού!!!) ΟΧΙ μην τρομάζετε έχω και άλλα ρούχα εκτός των floral που είναι πάρα πολύ όμορφα και με τον τρόπο που τα συνδυάζω πιστεύω θα σας αρέσουν ! Το στύλ μου κυμαίνεται μεταξύ girly,pin-up,vintage αλλά και sporty και rock σε ορισμένες περιπτώσεις. Συνεπώς καλύπτω αρκετά είδη στύλ που έχουν οι κοπέλες στις μέρες μας οπότε αυτό το site ίσως σας φανεί χρήσιμο για όσες από εσάς έχετε δυσκολίες και αμφιβολίες για το στύλ σας και γενικότερα για την εξωτερική σας ακτινοβολία! Αποφάσισα λοιπόν την τάση μου για καταναλωτική μανία να την μετατρέψω σε δημιουργία βοηθώντας έτσι κι άλλο κόσμο που ίσως χρειάζεται τις συμβουλές μου! Και μην διστάσετε οτι θέλετε να σχολιάζετε και να ρωτάτε οτιδήποτε σας προβληματίζει !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου